Aktualności
Prezydent Miasta Ełku ogłosił pierwsze otwarte konkursy ofert na realizację zadań samorządu miasta Ełku w roku 2016. Samorząd miasta Ełku co roku zleca organizacjom pozarządowym i pozostałym uprawnionym podmiotom realizację zadań publicznych na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Prezydent Miasta Ełku ogłosił kolejny otwarty konkurs ofert na realizację zadania samorządu miasta Ełku w roku 2016, tym razem z zakresu ochrony i promocji zdrowia,pomocy społecznej oraz polityki społecznej.
Priorytetowe zadania to:
- Zadania z zakresu ochrony i promocji zdrowia:
- Programy i kampanie edukacyjno-informacyjno-promocyjne.
- Organizacja akcji, konferencji, seminariów popularyzujących ochronę i promocję zdrowia.
- Prowadzenie stałych form opieki nad chorymi i niepełnosprawnymi.
- Programy, zajęcia, turnusy, działania profilaktyczne, usprawniające i rehabilitacyjne dla osób chorych i niepełnosprawnych.
- Poradnictwo specjalistyczne dla osób chorych i niepełnosprawnych oraz ich rodzin.
Nabór ofert od 1 grudnia 2015 r. aż do wyczerpania środków budżetowych, nie później jednak niż do 31 października 2016 r.
- Zadania z zakresu pomocy społecznej:
- Prowadzenie noclegowni na terenie miasta Ełku.
- Organizacja pomocy sąsiedzkiej.
Nabór ofert od 1 do 21 grudnia 2015 r.
- Zadania z zakresu polityki społecznej:
- Prowadzenie centrum wspierania sektora pozarządowego oraz aktywnych mieszkańców.
- Prowadzenie programu regrantingowego.
- Centrum wolontariatu.
Nabór ofert od 1 do 21 grudnia 2015 r.
Szczegółowe informacji udziela Biuro Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku ul. Małeckich 3, pok. nr 10 (I p.), tel. 87 732 61 85, 86, 87; e-mail: bop@um.elk.pl oraz znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej